Систем48 је софтверска апликација која обезбеђује перманентну и интерактивну комуникацију са грађанима општине Србобран у решавању њихових проблема. Обједињавајући комуникацију између јавних предузећа у општини Србобран, Систем48 омогућава решавање проблема и захтева грађана општине Србобран на ефикасан и експедитиван начин.
Свака измена, допуна, одговор, измена статуса и сл. на пријави се евидентира и остаје трајно забележена.
За евидентирање комуналних проблема и других проблема из надлежности општинске управе Србобран и јавних предузећа чији је оснивач општина, подносиоцу пријаве довољан је приступ Интернет порталу општине Србобран, на интернет адреси sistem48.srbobran.rs, или телефонски позив Систем48 референту.
Најчешћа питања
О Систем48 апликацији
Систем48 - Систем за online пријаву и евидентирање проблема који су у надлежности Општинске управе Србобран и јавних предузећа чији је оснивач општина, имплементиран од стране ОУ Србобран са циљем ефикасног решавања проблема грађана.
Систем48 је софтверска апликација која обезбеђује перманентну и интерактивну комуникацију са грађанима општине Србобран у решавању њихових проблема. Обједињавајући комуникацију између јавних предузећа у општини Србобран, Систем48 омогућава решавање проблема и захтева грађана општине Србобран на ефикасан и експедитиван начин.
Систем48 је интерактивна онлине апликација која у потпуно аутоматизованом процесу пријаве и процесуирања проблема, на основу унапред дефинисаних правила и метода, аутоматски обавештава надлежне особе из области у којој је проблем пријављен, као и подносиоца пријаве о статусу односно одговору на његову пријаву.
Свака измена, допуна, одговор, измена статуса и сл. на пријави се евидентира и остаје трајно забележена.
За евидентирање комуналних проблема и других проблема из надлежности општинске управе Србобран и јавних предузећа чији је оснивач општина, подносиоцу пријаве довољан је приступ Интернет порталу општине Србобран, на интернет адреси sistem48.srbobran.rs, или телефонски позив Систем48 референту.
- Комунални проблем се може пријавити током 24 сата 365 дана годишње
- У случају потребе, дежурне службе јавних предузећа излазе на терен
- У року од 48 сати се добија одговор о статусу решавања пријављеног проблема
Сектори:
Последње ажурирање Fri, 16. Sep 2016. 12:15